آموزش دور زدن تحریم بازی های آنلاین

با توجه به اینکه از سوی کشور های خارجی به دلیل مسائل سیاسی تحریم و محدودیت هایی برای ایران اعمال میشود، در این مطلب قصد داریم روش دور زدن یا رفع تحریم های بازی های انلاین بپردازیم.
امروزه سرویس هایی مانند اوریجین، اپیک گیمز و بازی های دیگر تحت تحریم برای کاربران ایرانی انجام شده که چند روش برای دور زدن تحریم ها در ادامه مطلب به آن پرداخته ایم.


روش اول:

استفاده از سرویس DNS شکن برای دور زدن تحریم ها که برای تمامی سیستم عامل ها قابل پشتیبانی میباشد و شما میتوانید به تنظیم DNS مورد نظر به راحتی تحریم را دور بزنید.
شما با کلیک کردن به اینجا میتوانید آموزش دور زدن تحریم با سرویس شکن را تجربه کنید.
وب سایت شکن: Shecan.ir


روش دوم:

استفاده از سرویس دهنده های کاهش پینگ میتواند روش تاثیرگذاری در دور زدن تحریم ها و همچنین کاهش پینگ داشته باشد.
ما در اینجا چند وبسایت کاهش پینگ را برای شما معرفی میکنیم، همچنین به دلیل گسترده بودن سرویس های کاهش پینگ میتوانید خودتان پیدا کنید.

www.wtfast.com
godping.ir
redping.ir

شما میتوانید با تیکت دادن در سایت از کد تخفیف 20 درصدی شامل بشوید. فقط کافیست وارد حساب کاربری خود شوید و به طور رایگان کد تخفیف ابزار های رفع تحریم دریافت کنید.


روش سوم:

استفاده از DNS ها و برنامه های تغییر آیپی رایگان که امروزه بیشتر استفاده میشود اما باید توجه داشته باشید استفاده از این روش با کاهش سرعت اینترنت مواجه خواهید شد.
شما میتوانید برخی از DNS های رایگان را دریافت فرمایید.

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

علی سعیدلویی

196 مطلب منتشر شده

اسم من علی سعیدلویی هست، من اینجام تا در کنار هم بتونیم جامعه گیمینگ ایران رو روز به روز پیشرفت بدیم. بیش از چند سال هست که در حوزه توسعه و برنامه نویسی بازی های آنلاین و شبکه ای فعالیت میکنم، در کنار این ها همیشه توی حوزه طراحی وب، سئو و برنامه نویسی زبان های مختلف هم سرک کشیدم?

درباره این مطلب نظر دهید !

محصولات زیرا حتما ببینید ...