آموزش ساخت سرور آنلاین بازی Brink

بازی کامپیوتر Brink یک بازی اول شخص شوتر می باشد که توسط استودیو Splash Damage ساخته شده است و استودیو معروف Bethesda آن را در تاریخ 10 می 2011 برای ماکروسافت ویندوز , پلی استیشن 3 , ایکس باکس 360 منتشر کرده است . بازی لبه بر پایه دو اصل مقاومت و امنیت بنا شده است . داستان بازی  جنگی در یک شهر خیالی به نام Ark که یک شهر شناور بر روی آب می باشد را روایت می کند.

داستان بازی لبه در اواسط قرن 21 اتفاق می افتد این شهر معروف به داشتن محیطی اقتصادی و پویا بود . در ادامه هشدار جهانی باعث شد تا Ark به تنهامکان مناسب برای پناهندگان در سرتاسر دنیا تبدیل شود کمبود منابع غذایی و قطع بودن ارتباط شهر Ark با محیط بیرون مشکلاتی به وجود می آورد کمبود آب و منابع طبیعی در میان پناهندگان و وجود بیش از حد این منابع در میان ماموران امنیتی شهر باعث به وجود آمدن جنگی میان گروه مقاومت و بخش امنیت می شود . بازی لبه با موتور قدرتمند id Tech 4 ساخته شده است و دارای بخش مولتی پلیر تا 16 نفر بوده که می توان به صورت تکی و یا گروهی بازی کرد . بازی لبه گیم پلی مخصوص به خود را دارد که SMART نامیده می شود به این صورت که بازی با توجه به موقعیت بازیکن پیش بینی می کند که چه کاری قرار است توسط او انجام شود . با نگه داشتن دکمه SMART تمام موانع پیش روی بازیکنان به صورت اتوماتیک و بدون در دست داشتن کارکتر بازی انجام می شود . چهار کلاس در بازی لبه وجود دارد Soldier, Medic, Engineer, and Operative  همچنین بازی دارای شخصی سازی بوده و شما در ابتدا می توانید کارکتر خود را ساخته و سپس وارد بازی شوید.


ابتدا باید برنامه SteamCMD را دانلود و نصب کرده باشید.
سپس SteamCMD را اجرا نموده و پس از لاگین کردن دستور های زیر را جهت نصب در SteamCMD بزنید.
force_install_dir PATH:\SteamCMD\brink_server\
app_update 72780

شما میتوانید سرور خود را با توجه به آموزشی که در اینجا نوشته شده کانفیگ کنید.

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

علی سعیدلویی

196 مطلب منتشر شده

اسم من علی سعیدلویی هست، من اینجام تا در کنار هم بتونیم جامعه گیمینگ ایران رو روز به روز پیشرفت بدیم. بیش از چند سال هست که در حوزه توسعه و برنامه نویسی بازی های آنلاین و شبکه ای فعالیت میکنم، در کنار این ها همیشه توی حوزه طراحی وب، سئو و برنامه نویسی زبان های مختلف هم سرک کشیدم?

درباره این مطلب نظر دهید !

محصولات زیرا حتما ببینید ...