آموزش ساخت سرور آنلاین بازی The Forest

بازی The Forest عنوانی در سبک اکشن، ماجراجویی، شبیه سازی و مستقل می باشد که در سال ۲۰۱۸ توسط استودیو Endnight Games Ltd ساخته و منتشرشده است. شما به عنوان بازمانده ای از بین مسافران سانحه هوایی خودتان را در یک جنگل راز آلود و ترسناک پیدا می کنید که باید برای زنده ماندن تلاش کنید. در این جنگل قبیله ای از ادم خوارها در گودال های عمیقی از زمین زندگی می کنند که باید برای زنده ماندن با آن ها مبارزه کنید. در غیر این صورت توسط آن ها خورده می شوید. شما با ساخت سلاح، پناهگاه، و سایر ابزارها به کمک قطع درختان باید سعی در نجات خودتان از این جزیره بکنید.

در بازی The Forest در طول روز به پیدا کردن وسایل مورد نیازتان بپردازید و در طول شب، در پناهگاهتان بمانید. با ساخت تله های متعدد، از خود در برابر خطرات محافظت کنید. مهارت های مبارزه و زنده ماندن خودتان را افزایش داده تا بتوانید در هنگام مبارزه با دشمنتان پیروز شوید. در غیر این صورت، کشته می شوید. هم چنین شما می توانید به صورت مخفی کاری از کنار دشمنان عبور کرده ویا با آن ها به صورت رو در رو درگیر شوید.


فیلم آموزشی 5 دقیقه ای جهت ساخت سرور بازی the forest

در صورت داشتن هرگونه سوال از بخش دیدگاه مراجعه نمایید.

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

علی سعیدلویی

196 مطلب منتشر شده

اسم من علی سعیدلویی هست، من اینجام تا در کنار هم بتونیم جامعه گیمینگ ایران رو روز به روز پیشرفت بدیم. بیش از چند سال هست که در حوزه توسعه و برنامه نویسی بازی های آنلاین و شبکه ای فعالیت میکنم، در کنار این ها همیشه توی حوزه طراحی وب، سئو و برنامه نویسی زبان های مختلف هم سرک کشیدم?

درباره این مطلب نظر دهید !

محصولات زیرا حتما ببینید ...