آموزش بکاپ گیری خودکار از دیتابیس گیم سرور

با استفاده از این آموزش به صورت خودکار از دیتابیس SQL خود بکاپ بگیرید تا در صورت اتفاق ناگهانی اطلاعات گیم سرور خود را از دست ندهید.
 نرم افزار کاربردی که از دیتابیس های MS SQL Server بک آپ تهیه می کند، آن ها را Zip کرده، Encrypt می کند و در FTP آپلود می کند. این کارها را به طور خودکار و به صورت زمان بندی شده انجام می دهد سپس نتیجه را از طریق ایمیل به شما اطلاع می دهد. همچنین این نرم افزار میتواند بک آپ های Full یا جزئی یا فقط از Transaction Log بک آپ تهیه کند.

آموزش:

ابتدا برنامه را دانلود کرده و اکسترکت کرده | دانلود SQLBackupAndFTP + کرک | پسورد: pantigame.ir | پس دانلود حالا برنامه را نصب کرده و پس از اتمام نصب محتویات فایل کرک را داخل فایل نصب برنامه بریزید. حال برنامه را باز کنید.
توجه داشته باشید که این برنامه فقط برای دیتابیس های SQL میباشد که فقط برای گیم سرور هایی میباشد که دیتای تحت SQL را دارند.

در گام اول ابتدا شما باید در بخش Selected Database باید دیتابیس هایی که میخواهید بکاپ گرفته شود را انتخاب کرده و گزینه Save & close را بزنید.

حال طبق تصویر زیر باید مکانی که میخواهید دیتابیس خود ذخیره و بکاپ گرفته شود را میتوانید انتخاب کنید. همچنین شما میتوانید در cloud های رایگان ذخیره کنید اما پیشنهاد ما این است که سرور FTP داشته باشید.

سپس شما باید تعداد زمانی که میخواهید بکاپ گیری انجام شود را انتخاب کنید.

حال بعد از انجام کار ها فقط باید برنامه را run کنید و برنامه به صورت خودکار شروع به بکاپ گیری میکند.

بعد از انتخاب گزینه Run Now در سمت راست برنامه میتوانید تاریخچه بکاپ گیری ها را مشاهده کنید.
منبع

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

علی سعیدلویی

196 مطلب منتشر شده

اسم من علی سعیدلویی هست، من اینجام تا در کنار هم بتونیم جامعه گیمینگ ایران رو روز به روز پیشرفت بدیم. بیش از چند سال هست که در حوزه توسعه و برنامه نویسی بازی های آنلاین و شبکه ای فعالیت میکنم، در کنار این ها همیشه توی حوزه طراحی وب، سئو و برنامه نویسی زبان های مختلف هم سرک کشیدم?

درباره این مطلب نظر دهید !

محصولات زیرا حتما ببینید ...