آموزش آنلاین بازی کردن GTA V با لانچر Alt:V

لانچر Alt V یک Modification است که به شما این امکان را میدهد به صورت Third-party بازی GTA V را آنلاین بازی کنید و در آن میتوانید گیم مود خود را با سلیقه و دانش خود بسازید و بازی کنید. ما در این مطلب به شما آموزش میدهیم که چگونه لانچر Alt:V را نصب کنید و همچنین توجه داشته باشید که باید نسخه اورجینال بازی را همراه داشته باشید و در سوشیال کلاب سی دی کی بازی را لاگین کرده باشید.

آموزش:

ابتدا سوشیال کلاب خود را باز کرده و توجه داشته باشید در صورتی که سوشیال کلاب تحریم شده باشد ابتدا باید از روش های گذر از تحریم در اینجا استفاده کنید.
بعد از باز کردن سوشیال کلاب حالا باید لانچر را از لینک altv.mp دانلود کنید. بعد از آنکه به بخش دانلود رفتید لانچر را از بخش Client دانلود کنید.
زمانی که لانچر دانلود شد برنامه altv.exe را داخل یک پوشه قرار دهید و برنامه را اجرا کنید، در این مرحله باید مسیر نصب بازی را انتخاب کنید و سپس صبر کنید که فایل های مورد نیاز را دانلود کند. توجه داشته باشید که در حین دانلود باید سوشیال کلاب و استیمتان باز باشد.
بعد از دانلود شدن میتوانید وارد لانچر شوید و لیست سرور ها را مشاهده کنید.

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

علی سعیدلویی

196 مطلب منتشر شده

اسم من علی سعیدلویی هست، من اینجام تا در کنار هم بتونیم جامعه گیمینگ ایران رو روز به روز پیشرفت بدیم. بیش از چند سال هست که در حوزه توسعه و برنامه نویسی بازی های آنلاین و شبکه ای فعالیت میکنم، در کنار این ها همیشه توی حوزه طراحی وب، سئو و برنامه نویسی زبان های مختلف هم سرک کشیدم?

درباره این مطلب نظر دهید !

محصولات زیرا حتما ببینید ...