نکاتی برای خرید بهترین گیم سرور ها

چه گیم سرور هایی برای راه اندازی سرور گیم برای شما مناسب است؟ به دلیل متنوع بودن ارائه دهندگان سرور میتواند انتخاب کردن میزبانی برای شما سخت باشد. ما در این مطلب قصد داریم بهترین نکات جهت خرید سرور را برای شما ذکر کنیم.


پشتیبانی

در ارائه خدمات سرور بازی های آنلاین مطمئنا باید بهترین پشتیبانی فنی برای سرور ها را داشته باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکل در مورد سرور سریع تر رفع شود.

نوع سرور

اطمینان حاصل کنید که برای انتخاب سرور چه معیار هایی را باید دقت کنید برای مثال میزان اندازه منابع، تعداد مورد نیاز RAM و CPU یا مقدار فضا برای فایل های سرور و همچنین سیستم عامل مورد نیاز بازی یکی از این عوامل میباشد.
مورد قابل ذکر دیگر این است که شما حتما باید از سخت افزار و نرم افزار های جدید و بروز شده استفاده کنید.

امنیت

شما ابتدا باید بررسی هایی در جهت امنیت میزبانی سرورتان کسب کنید تا در آینده مشکلی برای سرورتان ایجاد نشود، همچنین تعداد زیادی از سرور های بازی مورد حملات مشترک DDOS میشوند.

به دنبال ارائه دهنده رایگان برای سرور نباشید

اگر شما به دنبال سرور های رایگان میباشید دیگر نباید انتظار پشتیبانی، امنیت و ارائه سرورهای سریع را داشته باشید.

انتخاب نوع مکان سرور بر اساس کشور خود

در جهت پایین آمدن پینگ شما این هم باید توجه داشته باشید که باید کشوری را برای سرور خود انتخاب کنید که خودتان از سرویس اینترنت آن کشور استفاده میکنید. در غیر این صورت انتظار نداشتن پینگ پایین و لگ را نداشته باشید.


همیشه نمیتوان آمار و متغییر های دقیقی نسبت به بهترین سرور ها ارائه کرد اما شما میتوانید با کمی دقت و تحقیق بهترین محصولات را برای سرور انتخاب کنید. در صورتی که شما پیشنهادی دارید در قسمت نظرات بیان کنید.

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

علی سعیدلویی

198 مطلب منتشر شده

اسم من علی سعیدلویی هست، من اینجام تا در کنار هم بتونیم جامعه گیمینگ ایران رو روز به روز پیشرفت بدیم. بیش از چند سال هست که در حوزه توسعه و برنامه نویسی بازی های آنلاین و شبکه ای فعالیت میکنم، در کنار این ها همیشه توی حوزه طراحی وب، سئو و برنامه نویسی زبان های مختلف هم سرک کشیدم?

درباره این مطلب نظر دهید !

محصولات زیرا حتما ببینید ...