آموزش ساخت سرور آنلاین بازی Outlaws of the old west

Outlaws of the Old West 

یک بازی جهان باز است که می توان آن را به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی ها در سبک بقا و بازی های سبک جهان باز به شمار آورد. امروزه می توان گفت که استفاده کنندگان از بازی های کامپیوتری بیشتر بازی های سبک جهان باز را مورد حمایت قرار داده و لذا عرضه و انتشار اینگونه بازی ها در سالهای اخیر با استقبال فراوانی رو به رو شده است. این بازی کامپیوتری حکایتی از غرب قدیمی MMO و بقای افراد موجود در آن است. بازی Outlaws of the Old West با نقشه ای انبوه و قابلیت بازی کردن با چند بازیکن که جهان بزرگی را پیش رو دارند می تواند برای بسیاری از گیمرها سرگرم کننده و جالب باشد. شما در این بازی باید زنده بمانید، خانه خودتان را بسازید، راهزنان شرور را شکست دهید و با دیگران کار کنید تا غرب وحشی را به مکانی قابل سکونت برای خودتان تبدیل نمایید. بیومای چندگانه موجود در این بازی همراه با تغییرات آب و هوا نه تنها بر منابع شما تاثیر می گذارد، بلکه رفتار حیوانات را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. مقیاس های محیط زیست و شرایط آب و هوایی سخت، دانش بازیکن را به زمین و توانایی زنده ماندن فرا می خواند. بازی Outlaws of the Old West یکی از بازی هایی است که می تواند گیمرهای علاقمند به سبک جهان باز را جذب خود کرده و آنها را برای ساعت ها سرگرم کند.

آموزش در ویندوز:

ابتدا شما نیازمند دانلود و نصب steamcmd میباشید که با کلیک به اینجا میتوانید دریافت کنید. بعد از دانلود و نصب کامل برنامه steamCMD حال شما باید وارد برنامه شوید و بعد از دانلود های اولیه باید دستورات زیر را در محیط steamCmd بزنید:

login anonymous

force_install_dir C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Outlaws of the Old West\WindowsServer\

app_update 915070 validate

توجه داشته باشید که در دستور دوم حتما باید مسیر یابی درست را طبق سیستم خود انجام دهید، حال پس از دانلود کردن فایل های سرور اکنون گیم سرور شما آماده است و تنها کاری که باید بکنید این است که یک فایل با فرمت .bat بسازید (مثال: starter.bat) و با استفاده از برنامه ادیتور متن آن را باز کنید حالا دستورات زیر را در فایل بریزید و ذخیره کنید.

Start ""/NORMAL "C:\SteamCMD\steamapps\common\Outlaws of the Old West Dedicated Server Tool\OutlawsServer.exe" /Game/Maps/MainMap/MainMap -log -port=27374 -queryport=27015 -servername="PantiGame" -PlayerCount=50 -Type=PVP -ServerPassword="" -AdminPassword="Changeme"

حتما توجه داشته باشید که مسیریابی داخل فایل هایتان را درست انجام دهید، بعد از ذخیره دستورات حالا روی فایل starter.bat کلیک کنید و منتظر شوید تا سرور خود راه اندازی شود.

فیلم آموزشی:

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

علی سعیدلویی

196 مطلب منتشر شده

اسم من علی سعیدلویی هست، من اینجام تا در کنار هم بتونیم جامعه گیمینگ ایران رو روز به روز پیشرفت بدیم. بیش از چند سال هست که در حوزه توسعه و برنامه نویسی بازی های آنلاین و شبکه ای فعالیت میکنم، در کنار این ها همیشه توی حوزه طراحی وب، سئو و برنامه نویسی زبان های مختلف هم سرک کشیدم?

درباره این مطلب نظر دهید !

محصولات زیرا حتما ببینید ...