آموزش ساخت سرور آنلاین بازی GTA V – Alt:V

شما با این آموزش میتوانید به راحتی گیم سرور خود در لانچر Alt:V را راه اندازی کنید، در صورتی که با لانچر Alt V آشنا نیستید به اینجا مراجعه کنید. برای راه اندازی سرور نیازمند داشتن نسخه اورجینال بازی نیست اما برای وارد شدن و بازی کردن داخل گیم سرور نیازمند نسخه اورجینال بازی میباشد.
زبان برنامه نویسی این لانچر بر پایه جاوا اسکریپت (JS) و سی شارپ (#C) میباشد پس برای سفارشی سازی گیم سرور خود باید با این زبان ها آشنایی داشته باشید.

آموزش:

برای راه اندازی شما نیازمند داشتن فایل های سرور میباشید که میتوانید از لینک altv.mp در بخش دانلود دریافت کنید، بعد از آنکه وارد سایت شدید در بخش Server باید فایل سرور خود را بسازید و دانلود کنید.
زمانی که به بخش Server سایت وارد شدید ابتدا باید سیستم عامل گیم سرور خود را انتخاب کنید و سپس همه گزینه ها را تیک بزنید و دانلود کنید.
بعد از دانلود فایل ها را استخراج کنید و شما میتوانید در فایل Server.cfg گیم سرور خود را تنظیم کنید و با فایل altv-server.exe سرور خود روشن کنید. حالا سرور شما راه اندازی شده است و میتوانید از آن استفاده کنید.

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

علی سعیدلویی

198 مطلب منتشر شده

اسم من علی سعیدلویی هست، من اینجام تا در کنار هم بتونیم جامعه گیمینگ ایران رو روز به روز پیشرفت بدیم. بیش از چند سال هست که در حوزه توسعه و برنامه نویسی بازی های آنلاین و شبکه ای فعالیت میکنم، در کنار این ها همیشه توی حوزه طراحی وب، سئو و برنامه نویسی زبان های مختلف هم سرک کشیدم?

درباره این مطلب نظر دهید !

محصولات زیرا حتما ببینید ...