آموزش ساخت سرور آنلاین بازی Mordhau

بازی Mordhau را می‌توان یکی از بازی‌های اخیر فروشگاه استیم دانست که توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند. Mordhau این پتانسیل را دارد تا تبدیل به یکی از پرکاربرترین انحصاری‌های PC تبدیل شود. یک بازی هک اند اسلش چند‌نفره که توسط استودیو Triternion توسعه داده شده است و از نظر فروش هم توانسته دست‌کم تا الان، به انتظارات پاسخ دهد.


آموزش ساخت سرور آنلاین بازی Mordhau در ویندوز:

ابتدا شما باید از برنامه SteamCMD استفاده کنید. سپس برنامه SteamCmd را اجرا کرده و برنامه استیم را اجرا کرده، در قسمت بالا Library گزینه Tools را بزنید. بروی گزینه MORDHAU Dedicated Server کلیک و نصب کنید. بعد از نصب شدن به مسیر نصب بازی بروید:
"C:\Program Files\Steam\steamapps\common\Mordhau Dedicated Server"
بعد از رفتن به محل نصب یک Shortcut از MordhauServer.exe به دسکتاپ ایجاد کنید سپس بروی shortcut ساخته شده کلیک راست کنید و گزینه properties را بزنید. در فیلد Target در آخر مسیر -log را اضافه کنید

 "C:\Program Files\Steam\steamapps\common\Mordhau Dedicated Server\MordhauServer.exe" -log

در نهایت شما میتوانید سرور خود را ران کنید.


آموزش هایی برای کانفیگ را در اینجا بخوانید.

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

علی سعیدلویی

198 مطلب منتشر شده

اسم من علی سعیدلویی هست، من اینجام تا در کنار هم بتونیم جامعه گیمینگ ایران رو روز به روز پیشرفت بدیم. بیش از چند سال هست که در حوزه توسعه و برنامه نویسی بازی های آنلاین و شبکه ای فعالیت میکنم، در کنار این ها همیشه توی حوزه طراحی وب، سئو و برنامه نویسی زبان های مختلف هم سرک کشیدم?

درباره این مطلب نظر دهید !

محصولات زیرا حتما ببینید ...