آموزش ساخت سرور آنلاین بازی HurtWorld

این بازی به شدت سخت است و تازه عناصر مختلف آن بعد از چند ساعت اول و دوام آوردن در مقابل سایر انسان‌ها و همچنین موجودات جهش یافته خود را نمایان می‌کند. بعد از این چند ساعت امکان تصرف زمین، ساخت پایگاه و همین طور ساخت وسایل نقلیه‌ای که با استفاده از الگوریتم‌های تصادفی (Procedurally Generated) ایجاد می شوند، برای شما مهیا می‌شود. آب و هوا نیز تأثیر زیادی روی گیم پلی بازی می‌گذارد. این تأثیر آب و هوا فقط محدود به بازیباز نمی‌شود و روی مواردی نظیر آیتم‌هایی که بازیباز با خود حمل می‌کند هم اثر گذار است.

مثلاً یک تکه گوشت در هوای گرم در گذر زمان فاسد می‌شود ولی همین تکه گوشت در هوای سرد فریز شده و مدت ماندگاری‌اش بالاتر می‌رود. بازی پر است از این المان‌های خلاقانه که باید نهایت بهره را از آن‌ها ببرید. با وجود این که در کل درجه سختی بازی بالاست و مجازات‌های سنگینی برای اشتباهات شما در نظر گرفته شده است ولی در بعضی مواقع نیز بازی خیلی با اجحاف عمل کرده و مثلاً سلاح‌هایی که به دست آورده‌اید با مرگ از بین نمی‌روند و نزدتان باقی می‌مانند.


ابتدا شما باید از برنامه SteamCMD استفاده کنید. سپس برنامه SteamCmd را اجرا کرده و برای ران شدن دستورات زیر را وارد برنامه کنید:

 steamcmd.exe +force_install_dir C:\servers\hurtworld +login anonymous +app_update 405100 validate +quit 

با اینکار فایل های سرور بازی را دانلود میکنید و سپس برای ران کردن سرور دستورات زیر را در SteamCMD بزنید.
توجه داشته باشید که فیلد های خالی را در دستورات زیر باید خودتان پر کنید.

 Hurtworld.exe -batchmode -nographics -exec "host 12871;queryport 12881;servername My New Server;addadmin <My Steam ID>" -logfile "gamelog.txt" 

بعد از آن فایل های سرور در پوشه ای c:\servers\hurtworld ران میشود و همچنین شما میتوانید کانفیگ های مورد نیاز خود را در آن ران کنید.
منبع: GamePedia

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

علی سعیدلویی

198 مطلب منتشر شده

اسم من علی سعیدلویی هست، من اینجام تا در کنار هم بتونیم جامعه گیمینگ ایران رو روز به روز پیشرفت بدیم. بیش از چند سال هست که در حوزه توسعه و برنامه نویسی بازی های آنلاین و شبکه ای فعالیت میکنم، در کنار این ها همیشه توی حوزه طراحی وب، سئو و برنامه نویسی زبان های مختلف هم سرک کشیدم?

درباره این مطلب نظر دهید !

محصولات زیرا حتما ببینید ...