آموزش ساخت سرور آنلاین بازی Atlas

بازی Atlas از سری عناوین نقش‌آفرینی و جهان‌باز است که ابتدا در آن باید با جمع‌آوری پول لازم، کشتی‌های مورد نیاز را ساخته و سپس به جنگ با دزدان دریایی بروید. سبک جذاب این بازی قطعا بازی‌بازان را راضی و سرگرم خواهد کرد. همچنین با به دست آوردن پول بیشتر در جنگ با دیگران، می‌توانید قلمروی خود راساخته و آن را گسترش دهید و در آن پادشاهی کنید.

سرور مورد نیاز برای اجرا کردن بازی Atlas:

RAM4GB
CPU2 Cores
Storage±20GB

آموزش در Windows:

ابتدا یک فولدر با نام AtlasSrv در یک درایو بسازید، بعد از آن فولدر را باز کنید و فولدر با نام های steamcmd و AtlasTools را ساخته و سپس برنامه steamcmd را در پوشه steamcmd ریخته و اجرا کنید. بعد از دانلود شدن محتویات برنامه steamcmd به پوشه AtlasSrv برگردید و فایل AtlasSrvBats.zip از اینجا دانلود و اکسترکت کنید.
سپس برنامه ATLAS STEAMCMD.bat را ادیت زده و دستورات زیر را در محتویات فایل بریزید.

start /wait /high X:\AtlasSrv\steamcmd\steamcmd.exe ^
+login anonymous ^
+force_install_dir X:\AtlasSrv\ ^
+app_update 1006030 validate ^
+quit

توجه کنید که فقط کپی کنید و مسیر درایو که X میباشد را طبق درایو خودتان در آنجا بنویسید. بعد از ادیت کردن فایل را ذخیره و ببندید.
حال برای اجرا کردن کلاینت سرور خود برنامه ATLAS STEAMCMD.bat را باز کنید و صبر کنید تا دانلود های مورد نیاز انجام شود. بعد از آن سرور شما برای اجرا کردن آماده است و برای ادیت کردن آن برنامه Server Grid Editor را دانلود کرده و داخل فایل AtlasTools بریزید و کانفیگ های اولیه را انجام دهید.

آموزش ویدیویی:

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

علی سعیدلویی

196 مطلب منتشر شده

اسم من علی سعیدلویی هست، من اینجام تا در کنار هم بتونیم جامعه گیمینگ ایران رو روز به روز پیشرفت بدیم. بیش از چند سال هست که در حوزه توسعه و برنامه نویسی بازی های آنلاین و شبکه ای فعالیت میکنم، در کنار این ها همیشه توی حوزه طراحی وب، سئو و برنامه نویسی زبان های مختلف هم سرک کشیدم?

درباره این مطلب نظر دهید !

محصولات زیرا حتما ببینید ...