آموزش آنلاین بازی کردن Subsistence

یک بازی Sandbox، اول شخص و جهان باز است که در آن شما باید به فکر نجات خود از خطرات مختلف باشید. در بازی Subsistence شما باید در یک دنیای بسیار خطرناک یک پناهگاه برای خود بسازید و آن را وسایل مختلف بیارایید. وسایلی که باید آنها را از دنیای پیرامون خود تهیه کنید. دفاع از خود در میان دنیایی که هر گوشه اش خطرات مختلفی نهفته است کار بسیار خطرناک و جذابی است. همچنین در بازی Subsistence شما شاهد خواهد بود که تعدادی شخص دیگر نظیر خود شما در این محوطه در حال ساخت کلبه کوچکی برای زندگی هستند که بدون شک با آنها درگیر خواهید شد.

شما باید توانایی های خود را گسترش دهید و یاد بگیرید تا چطور وسایل پیشرفته تری بسازید تا زندگی را برای شما راحت تر کنند. در بازی Subsistence شما می توانید گیاهان و مواد غذایی مختلفی را کشت کنید و بکارید. همچنین می توانید به شکار حیوانات مختلف بپردازید و یا تعدادی حیوان اهلی را نیز پرورش دهید. دقت کنید که در این بازی تنها یاور شما فکر شماست چرا که با استفاده از آن باید به بقای خود فکر کنید و وسایل زنده ماندن خود را فراهم کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • +OS: Windows 7
  • Processor: Intel Core 2 Duo E4600 2.4ghz or Athlon 64 x2 Dual Core 5200
  • Memory: 2 GB RAM
  • Graphics: Geforce GT 460 or Radeon HD 3800
  • DirectX: Version 9.0
  • Storage: 1500 MB available space

آموزش آنلاین بازی کردن:

  1. بعد از دانلود بازی در ادامه مطلب بازی را اکسترکت کرده و نیازی به نصب ندارد.
  2. حال کرک آنلاین بازی را در محل در اکسترکت شده کپی کنید. (دقت داشته باشید که آنتی ویروس خاموش باشد)
  3. حال استیم را باز کنید و فایل بازی UDK.exe را که در پوشه \Binaries\Win32 محل نصب هست را اجرا کنید.
  4. بعد از باز شدن بازی به بخش آنلاین Co-op بروید و آیپی سرور را بزنید تا وارد شوید (میتوانید لیست ایپی سرور را در گوگل پیدا کنید)
  5. برای بازی کردن با دوستانتان میتوانید به بخش آنلاین بروید و یک Host بسازید و بعد لود شدن کامل بازی دوستانتان را از طریق استیم دعوت کنید.
    (توجه داشته باشید که نیازمند به ادد فرند استیم میباشید)

منبع: game3rb

دانلود از طریق لینک مستقیم: در حال آپلود…
دانلود از طریق MediaFire
دانلود از طریق Mega.nz

دانلود کرک فیکس بازی از طریق لینک مستقیم

پسورد: pantigame.ir

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

علی سعیدلویی

198 مطلب منتشر شده

اسم من علی سعیدلویی هست، من اینجام تا در کنار هم بتونیم جامعه گیمینگ ایران رو روز به روز پیشرفت بدیم. بیش از چند سال هست که در حوزه توسعه و برنامه نویسی بازی های آنلاین و شبکه ای فعالیت میکنم، در کنار این ها همیشه توی حوزه طراحی وب، سئو و برنامه نویسی زبان های مختلف هم سرک کشیدم?

درباره این مطلب نظر دهید !

محصولات زیرا حتما ببینید ...